.

מחקרים מראים שאנשים עוברים 5 שלבים עד שהם בשלים לקבל את ההחלטה לקנות. כאשר מבינים מה עובר על הלקוחות בכל אחד מהשלבים  ניתן לכתוב תוכן שיווק ממוקד שיוצר הבשלה למכירה אצל הלקוחות
ולהכין אותם לקניה בצורה מאוד רכה וטבעית.

בערכה תמצאו 25 רעיונות ותבניות לכתיבת תוכן שיווקי שנותן מענה לצרכים של הלקוחות בכל אחד מהשלבים והסבר מפורט איך להשתמש בהם כדי ליצוק לתוכם את עולם התוכן שלכם.

לקוחות שמוצאים בתכנים שלכם את התשובות לשאלות שמעסיקות אותם בכל שלב, יחפשו בנירות את התכנים שלכם ברשת וכאשר יגיע השלב שבו הם בשלים לקנות יעדיפו לקנות רק ממכם! כי הם כבר יהיו מחוברים אליכם וירגישו שאתם מבינים אותם ומסוגלים לעזור להם.

ערכת התכנים והתבניות תלמד אותך בדיוק איך לעשות את זה!!!

קבלו 63% הנחה על הערכה
(כל הפרטים למטה)

תוכן שיווקי הוא המפתח להגדלת המכירות בעסק!

מה הופך את הערכה הזאת ליוצאת דופן?

21 סרטוני הדרכה

ההדרכות מחולקות ל6 שיעורים,

בכל שיעור נלמד על השלב הפסיכולוגי שהלקוח נמצא בתהליך הקניה (מהתלבטות ועד קניה).

איזה שאלות הוא שואל את עצמו ואיזה תכנים הוא יחפש ברשת. 

*הסרטונים קצרים וממוקדים ומלווים בכלים מעולים ליישום מידי

תבניות ורעיונות כתיבה

25 תבניות ורעיונות לתכנים שיווקי שנותנים מענה מדוייק לצורך של הלקוח בכל שלב פסיכולוגי ולכן זוכה לעניין רב.

בעזרת הערכה תכתבו תכנים שיעזרו ללקוחות שלכם להתמודד עם הספקות וההתלבטויות שיש להם בקשר לקניה מכם, ויגרמו להם לרצות לקנות מכם בלי שתדברו בכלל על מכירות

ליישום מיידי!

חוברת תרגול 

תמלול מלא של הערכה.
כולל תרגילי חשיבה ותרגילי כתיבה

אסטרטגיית תוכן פסיכולוגית להגדלת המכירות

נלמד מודל פסיכולוגי מבריק ובהשראתו נכתוב תוכן שיווקי שפונה אל תת המודע של הלקוחות ומוביל אותם בצורה טבעית לקניה.

בניית אמון 

בעזרת הערכה נבנה  רשת מסרים שנותנת מענה מדויק להתלבטויות ולפחדים ולצרכים של הלקוחות. 
כך שתחוו כאנשי מקצוע מעולים ותעוררו אמון שיאפשר ללקוחות שלכם לפנות אליכם. 

מסרים שיווקיים לכתיבת

בעזרת הערכה ניתן לכתוב:

פוסטים שיווקיים/ערך,

אימליים לרשימת תפוצה,

תסריט לווידאו

דפי מכירה,

ותוצרי שיווק נוספים

לקבלת הטבה כיתבו את המילה 
"תוצאות" בקוד הרכישה

 הערכה שלכן מדהימה, יצאו לי שני פוסטים בקלי קלות ויש לי חשק להמשיך עוד ועוד. התעוררתי מוקדם בבוקר, הפעלתי את ההקלטה ופשוט דיברתי את הפוסט ואח"כ לא שיניתי בו אף מילה! ואחכ כתבתי עוד אחד בקלי קלות.

גאיה אריאל, להתאהב בעצמך.

גישה לאתר חברים סודי

מיד לאחר הרכישה תקבלו מייל ובו גישה לאתר חברים סודי
בו צופים בהדרכות ומורידים את חוברת התרגול. 

ומחיר ממש משתלם:

הערכה כוללת בתוכה אסטרטגית תוכן מלאה
לכן הרגיש לנו הוגן למכור אותה ב620 ₪

אבל ברור לנו שלהרבה בעלי עסקים אולי לא תאפשר להוציא סכום כזה, 
וחשוב לנו שכמה שיותר אנשים יעשו שימוש בערכה 

ולכן החלטנו להוריד את המחיר
עכשיו ולזמן קצר, ניתן לרכוש את הערכה ב-

3 תשלומים * 165₪ = סה"כ 497 ₪ (במקום 620 ₪) 

*המחיר יעלה בהמשך!
אל תפספסו את ההזדמנות לייצר שיווק דיגיטלי שגורם לאנשים לזכור ולהתעניין בך ובתכנים שלך, לתפוס ממך מקצוען ולרצות לשמוע לצרוך ולקנות ממך!

שימו לב לאור המצב החלטנו לתת לכם
את הערכה הכי מצליחה שלנו
לכתיבה תוכן להגדלת המכירות
ב63% הנחה 

שזה יוצא 183 ש"ח בלבד!
וניתן לחלק ל2 תשלומים
 

להורדת הערכה לחצו על הכפתור

לקבלת ההנחה
כיתבו את המילה "תוצאות" בקוד הרכישה

מה בערכת התכנים?

איך ליצור תוכן שיווקי שגורם  לאנשים לרצות לקרוא עוד ממך 

מודל פסיכולוגי

 

תכירו מודל פסיכולוגי מבריק שמלווה את הלקוח משלב ההתלבטות עד שלב הקניה. בהשראתו תכתבו תוכן שיווקי שמדבר אל תת המודע של הלקוחות וגורם להם בצורה טבעית לרצות לקרוא עוד מכם.

 

לכתוב תוכן שיווקי שמשפיע על הלקוח

תבנו רשת מסרים שנותנת ללקוח שלכם מענה מדויק להתלבטויות ולפחדים שלו, כך שתחוו כמקצוענים ותעוררו אמון שיאפשר ללקוחות שלכם לפנות אליכם. התוכן שתכתבו ישפיע על אנשים ברמה עמוקה, כך שהם ירצו עוד מהתוכן שלכם 

 

חוברת תרגול לערכה

תמלול מלא של ערכת הכתיבה. כולל תרגילי חשיבה ותרגילי כתיבה לכל שלב ומקום לכתוב תובנות כדי שיהיה לכם קל ליישם את מה שאתם לומדים.

5 תבניות כתיבה

תבניות כתיבה שתוכלו ליצוק לתוכן בקלות את עולם התוכן שלכם. כדי שכבר ממחר בבוקר יהיו לך תכנים טובים, מוכנים לפרסום בלי התלבטות מה לכתוב ואיך לכתוב.

ליישום מיידי!

20 רעיונות כתיבה

רעיונות למסרים שנוגעים עמוק בלקוח, כולל ההגיון השיווקי והפסיכולוגי שעומד מאחורי כל נושא כדי שתוכלו על בסיס ההבנות ליצור עוד ועוד תכנים.

התכנים שתכתבו יעזרו ללקוחות שלכם להתמודד עם הספקות וההתלבטויות שיש להם בקשר לקניה מכם, ויגרמו להם לרצות לקנות מכם בלי שתדברו בכלל על מכירות

ליישום מיידי!

 

6 שיעורים
21 הדרכות וידאו

בכל שיעור נלמד שלב  מתוך השלבים הפסיכולוגיים שהלקוחות עוברים עד שהם בשלים לקנות .

בכל שלב נראה לכם אילו מסרים יגמרו ללקוח להטמיע את המסר, לחשוב עליו, ולהפיק ממנו תובנות, כך שלא יוכל לשכוח אתכם ואת מה שכתבתם ויחפש לקרוא ולצרוך עוד מכם.

 

לרכישה לחצו על הכפתור
ותעברו לעמוד התשלום המאובטח

יש לך עוד שאלות? היית רוצה שנדבר?
בשמחה, אפשר לשלוח מייל לzarkor@gmail.com
או להתקשר ללילך 052-3502783

מי אנחנו?

זרקור ייעוץ עסקי תודעתי

שמי לילך סנא ואני יועצת עסקית תודעתית.
עוזרת לעסקים לצאת לאור ולהגדיל את ההכנסות
בעזרת שיווק מתוך מהות שופעת שלהם ולא מתוך תחושת צורך או חוסר.
בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה
ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בפסיכולוגיה עסקית.

Nlp ways

שמי נטע גולן מנחת קבוצות מוסמכת מטעם אוניברסיטת תל אביב,
NLP TRAINER מנחה ומכשירה סטודנטים ל nlp ודמיון מודרך.
מומחית לכתיבה שיווקית ולאסטרטגיית בנייה והשקת מוצר.
מומחית לנטרול התנגדויות ולהנעה דרך פנייה אל תת המודע.

בעלת B.A במדעים.

שאלות ששואלים אותנו

אני ממש שונאת נוסחאות - לא בטוחה שהערכה מתאימה לי

זו אינה ערכה של נוסחאות שמעתיקים ומדביקים כך שאאי לך מה לחשוש שהייחודיות שלך תיפגע. הערכה היא ערכה לימודית של מודל התנהגות צרכנים שחשוב שכל בעל עסק יכיר.
הערכה מורכבת משיעורים שמראים את המסרים הלא מודעים שיניעו את הלקוח לפרוץ את הפחדים ואת ההתנגדויות שלו לשינוי ואיך לכתוב אותם בצורה שלא תעורר התנגדות אצל הלקוח, אלא להיפך, סקרנות לקרוא אותם. כשתבינו את המודל ותתחברו למסר הלא מודע שאתם צריכים להעביר ולאופן בו נכון להעביר אותו תוכלו לכתוב תכנים ייחודיים משלכם שמתאימים ללקוח הספציפי שלכם ולמי שאתם.

 

זה בטח המון, אני לא בטוחה שאיישם...

במהלך השנים לילך ואני פיתחנו מיומנות במוצרים אינטרנטיים ולמדנו ליצור תוכן שקל לצרוך וליישם. בנוסף אנחנו מדברות בשפת הטיפול והאימון, כך שלקהל שלנו קל להתחבר למה שאנחנו מביאות ולשפה שלנו.

כמובן שלא נוכל לקחת את האחריות המלאה עלייך, ובסוף זה התפקיד שלך לשבת וליצור את התוכן אבל עם זאת, דאגנו שהסרטונים יהיו מאד קצרים וממוקדים (בין דקה לשלוש דקות) כדי שכל הזמן תהיה תחושה של התקדמות מה שמגביר את המוטיבציה, כמו כן יצרנו חוברת שמלווה אותך לאורך הסרטונים, בה יש מקום לכתוב כל רעיון שעולה לך מתוך ההאזנה.

 

אין לי זמן  

אם אין לך זמן כי יש לך לקוחות ואת מרוצה מההכנסה שלך, אז נהדר, הערכה רק תביא לך עוד לקוחות ותגזול ממך עוד זמן ובמקרה שלך זה באמת לא כדאי.

אבל אם את רוצה להגיע ולהשפיע על יותר אנשים, חשוב שתפני זמן עבור בניית התשתית השיווקית של העסק שלך. מה שיפה בשיווק דיגילי בכלל ובערכה הזו בפרט, שדרכה יוצרים תוכן שנמצא ברשת וחוסך לך המון שיחות טלפוניות מיותרות והמון שכנועי סרק כי הוא מביא לך לקוחות שמבינים את הערך שלך ומוכנים לסגור איתך.

את תקבלי שיחות בהן לא תצטרכי להסביר יותר מדי ותשמעי : "הבנתי הבנתי רק תגידי לי לכמה תשלומים אני יכולה לחלק, או מתי יש לך זמן לפגוש אותי" וזה חוסך זמן, ושלא נדבר על תסכול מאלה שמדברים המון ולא סוגרים לא ככה?

 

אתן ממש צודקות, אבל נראה לי שזה סתם ישב לי על המחשב בסוף

ברור שאם זה מה שאתם חושבים, אז חבל לרכוש, אבל זה גם אומר שהמחשבה הזו גורמת  לפספס הזדמנות שיכולה לקדם אותך ואת העסק שלך. גם אם תיישמו אפילו קצת מהערכה הזו , אפילו אם תכתבו רק תוכן אחד משמעותי, התוכן הזה הוא לפוטנציאל להזרים  תנועת מתעניינים שהופכים ללקוחות. כך שהמחיר של הערכה הזו היום, הוא מאית מפוטנציאל ההכנסה שלה עבורך, לקוח אחד שיבוא ממאמר אחד שכתבת יכניס לך פי כמה ממחיר הערכה הזו, לנו נראה שזה שווה את הסיכון. כמו כן הערכה היא שלך ולא יורדת מהאוויר מינימום שנתיים וגם אם תכתבו כל חודש תוכן אחד חדש בתוך השנה יהיו לכם כבר 12 מאמרים שעובדים עבורכם ברשת.

 

כל הזכויות שמורות לזרקור ייעוץ עסקי תודעתי www.libiz.co.il

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.